Πώς μια λεπίδα εκχιονισμού διπλής ανατροπής, μπορεί να προστατέψει εσάς και το όχημα σας

  
Ανακοινώσεις 13/11/2017

Το σύστημα ανατροπής σε μια λεπίδα, είναι ζωτικής σημασίας και αφορά την προστασία της λεπίδας, του οχήματος και κυριότερα του χειριστή. Τυπικά, υπάρχουν δύο διαφορετικά συστήματα ανατροπής: πλήρης ανατροπή της λεπίδας και ανατροπή λάμας επαφής. Τα δύο αυτά λειτουργούν διαφορετικά, όταν βρίσκουν εμπόδια. Γενικά, οι περισσότερες λεπίδες είναι εξοπλισμένες με ένα μόνο σύστημα ή κανένα, αλλά οι τεχνικοί της BOSS σκέφτονται διαφορετικά. Ο Τρίσταν Σάμερς είναι ο μηχανικός της BOSS ο οποίος σχεδίασε το DXT, με το σύστημα διπλής ανατροπής. Η λεπίδα εκχιονισμού DXT είναι εξοπλισμένη και με ανατροπή λάμας επαφής και με πλήρη ανατροπή της λεπίδας, για να σας δώσει την βέλτιστη προστασία απέναντι σε κάθε εμπόδιο που μπορεί να συναντήσετε.

Ορίστε πως δουλεύει:

Ανατροπή λάμας επαφής. Η ανατροπή λάμας επαφής θα μειώσει την πρόσκρουση στη λεπίδα σας αν χτυπήσετε εμπόδιο μικρότερο από 15 εκατοστά ύψος, όπως είναι τα κοινά καλύμματα φρεατίων ή μεγάλες ρωγμές στο οδόστρωμα. Όταν η λάμα επαφής χτυπάει σε αυτά τα κρυφά εμπόδια, η αιχμή της λεπίδας ανατρέπεται προς τα πίσω, για να ξεπεράσει το εμπόδιο. Αυτό παίρνει μερική απ’ την πίεση ολόκληρης της λεπίδας, που σημαίνει λιγότερη ζημιά στην ίδια την λεπίδα, στο μπροστινό μέρος του οχήματος σας και σε εσάς, τον χειριστή.

Πλήρης Ανατροπή Λεπίδας. Όπως ξέρουμε όλοι, σπασίματα στο οδόστρωμα και καλύμματα φρεατίων δεν είναι τα μόνα εμπόδια που θα συναντήσετε. Η ανατροπή της λάμας επαφής δεν παρέχει σημαντική προστασία, όταν αντιμετωπίζετε μεγάλους όγκους παγωμένου χιονιού ή οτιδήποτε ψηλότερο από 15 εκατοστά. Σε αυτές τις περιπτώσεις είναι επωφελής η πλήρης ανατροπή ολόκληρης της λεπίδας. Αν χτυπήσετε οποιοδήποτε αντικείμενο άνω των 15 εκατοστών ύψους, ολόκληρη η λεπίδα, γυρίζει προς τα μπρος, για να μειώσει το χτύπημα. Με αυτό το τρόπο μειώνονται πολύ οι δυνάμεις που ασκούνται στην λεπίδα και στο φορτηγό και βοηθάει να κρατήσει τον εξοπλισμό σας και εσάς ασφαλή.

Στη συνέχεια μπορείτε να διαβάσετε ένα τμήμα της συνέντευξης του Τρίσταν για τη λεπίδα DXT:

Τι σας έδωσε την ιδέα να φτιάξετε μια λεπίδα σαν το DXT;

“Βασικά, προσπαθούσα να μειώσω το ποσοστό της δύναμης που μεταφέρεται στο όχημα. Κάτι τέτοιο θα προστάτευε την λεπίδα, το φορτηγό και τον οδηγό. Μου φάνηκε απλά λογικό να πάρω δύο υπάρχοντα συστήματα και να τα βάλω μαζί.”

Υπήρχαν προκλήσεις στον σχεδιασμό του συστήματος διπλής ανατροπής;

“Ναι, τα μεγάλα ζητήματα ήταν να μειώσουμε το βάρος της λεπίδας και της περιπλοκότητας της λειτουργίας. Ύστερα από προσεκτική μελέτη και σχεδιασμό καταφέραμε να λύσουμε και τα 2 αυτά θέματα και έτσι διατηρήσαμε την τιμή της λεπίδας χαμηλά ώστε να είναι οικονομική.”

Από μηχανικής άποψης, πώς δουλεύει το σύστημα ανατροπής;

“Λοιπόν, τα δύο διαφορετικά συστήματα ανατροπής χρησιμοποιούν δύο διαφορετικά ελατήρια. Η πλήρης ανατροπή της λεπίδας χρησιμοποιεί 4 ελατήρια τα οποία είναι προσκολλημένα ανάμεσα στο πλαίσιο στήριξης και στο κεντρικό κομμάτι της λεπίδας. Αυτά τα ελατήρια επιτρέπουν την λεπίδα να ανατρέπεται προς τα εμπρός και μετά επαναφέρουν την λεπίδα πίσω στην κάθετη θέση. Η ανατροπή λάμας χρησιμοποιεί 3 ελατήρια στρέψης για το κάθε μισό τμήμα της λεπίδας. Μπορείτε να φανταστείτε τα ελατήρια στρέψης πιο πολύ σαν μεντεσέδες πόρτας. Όταν η λάμα γυρνάει, το ελατήριο σφίγγει. Για να επιστρέψει η λάμα πίσω στην θέση εκχιονισμού, τα ελατήρια χαλαρώνουν.”

Τι συμβαίνει όταν η ανατροπή λάμας ξεκινήσει να φθείρεται;

“Είναι αναπόφευκτο ότι οι εκχιονιστικές λάμες τριβής θα φθαρούν. Όταν θα έχουν φθαρεί πέρα από το σημείο που μπορούν να χρησιμοποιηθούν, πρέπει να τις αντικαταστήσετε. Αυτό ισχύει και για τις ανατρεπόμενες εκχιονιστικές λεπίδες. Όταν η λάμα τριβής έχει φθαρεί, πρέπει να την αντικαταστήσετε, παρόλα αυτά μέχρι εκείνη τη στιγμή τα χτυπήματα από εμπόδια, ενώ εκχιονίζετε μπορεί να γίνουν όλο και πιο σοβαρά. Αυτό είναι ένα μεγάλο μειονέκτημα για τα συστήματα που έχουν μόνο ανατροπή λάμας επαφής. Ξεκινάτε με 15 εκατοστά λάμας τριβής και μέχρι το σημείο που θα χρειαστεί να αντικαταστήσετε την λάμα θα έχει φθαρεί μέχρι τα 7,5 εκατοστά. Αυτό σημαίνει ότι η δύναμη που απαιτείται, για να κάνει την λάμα ανατροπής να γυρίσει έχει αυξηθεί και αυτό αντιστοίχως σημαίνει ότι περισσότερες δυνάμεις μεταφέρονται μέσα στο όχημα. Φανταστείτε σαν να χρησιμοποιείτε κλειδί σε ένα μπουλόνι, όσο πιο μακρύ είναι το κλειδί, τόσο πιο εύκολο είναι να το στρίψεις. Αν πιάσεις το κλειδί, ακριβώς δίπλα στο μπουλόνι που προσπαθείς να στρίψεις, γίνεται πιο δύσκολο.”

Γιατί κατασκευάσατε την λεπίδα DXT με διπλό σύστημα ανατροπής;

“Πάντα νοιαζόμαστε για την ασφάλεια του χειριστή και του οχήματος. Θέλουμε να τους κρατήσουμε στον δρόμο και να προστατέψουμε τον εξοπλισμό, εξασφαλίζοντας λιγότερο νεκρό χρόνο για την συντήρηση. Εν συντομία, έχοντας και τα δύο συστήματα ανατροπής σε μια λεπίδα, μεγιστοποιείς το επίπεδο προστασίας από ενδεχόμενα εμπόδια. Ο συνδυασμός συστήματος πλήρους ανατροπής της λεπίδας και ανατροπής της λάμας επαφής θα βοηθήσουν εσάς και τον εξοπλισμό σας να δουλεύετε περισσότερο και πιο αποδοτικά.”

Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες για την λεπίδα DXT

">https://